黛安
黛安

員工做廣告主角 H&M新蹺請人

發佈時間: 2016/03/07

員工做廣告主角 H&M新蹺請人

企業舉行大型招聘活動好常見,但好似時裝潮流品牌H&M咁,用戶外、店內到網上推出廣告請人,應該就唔係咁常見。黛安喺YouTube睇到片,H&M喺大中華區推出最大人才招募活動——「在這裏,我可以」(Place of Possible)。品牌搵咗44位員工做品牌大使,等員工用第一身分享自己喺公司嘅故事,用真實例子等大家了解品牌嘅企業文化、就業機會同晉升途徑等等。

H&M大中華區總經理Magnus Olsson咁樣講:「H&M無按部就班職業路徑,每位員工都能看到職業發展不同可能性。我們希望有時尚職業夢想的人才,可透過活動更深入了解H&M發展機會、競爭優勢同獨特企業文化,加入呢個能夠讓他們實現夢想嘅大家庭。」

網站設小測驗

今次招聘活動中港台澳一齊舉行,有人會問:「點先知道自己係咪適合呢份工?」品牌網站預備埋小測驗,上(career.hm.com)了解下有咩職位空缺之餘,仲可以睇埋佢哋員工分享同做個小測驗,睇下自己係咪佢哋搵嘅人才?

撰文: 黛安 消息特靈八卦公關
欄名: 八卦名利場