【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

親子遊韓國睇騷 Kay讚囝囝係最佳男友

發佈時間: 2016/03/07

任賢齊和謝安琪(Kay)今年再度參加《博愛單車百萬行》活動,昨日大清早兩人聯同張惠雅、蔡思貝及新婚的陳國峰等齊集青沙公路,為活動擔任揭幕嘉賓,且身體力行支持。早前與囝囝張瞻到韓國旅行的Kay,更大讚囝囝是最佳男朋友。

剛外遊返港的Kay表示,此行帶同囝囝張瞻隨公司同事一齊去韓國玩,順道欣賞當地舉行的BigBang演唱會,Kay指熱愛韓國文化的張瞻興奮不已。「今次係我第一次單獨帶個仔去旅行,我覺得佢係幾好嘅男朋友,照顧得我幾細心,平時行街成日問媽咪攰唔攰,搵個地方坐下,摸到我隻手凍又問我夠唔夠衫。」

問到會否比老公張繼聰更細心?Kay笑說:「唔會,有啲嘢都要有人遺傳畀俾佢。」

同樣有一對仔女的小齊則指自己囝囝一出街轉頭就不知他跑了去哪兒,反而囡囡會溫馨一點,經常在身邊。

小齊狂食冬蟲草

小齊剛與梁漢文去完青藏高原等地拍攝節目返港,曬得一身古銅色的他表示,今次行程去了好多平日不會到的地方,例如雪山、西藏,還食了好多冬蟲夏草,十分補身。

撰文:Pauline

編輯:林梓添

設計:鄧俊明