黛安
黛安

林奕華:人人都是福爾摩斯

發佈時間: 2016/03/10

林奕華:人人都是福爾摩斯

睇過舞台劇導演林奕華(Edward)的作品嘅你,唔知會否有同感,睇表演途中,腦袋不能放鬆,唔係會唔明;到睇完嗰一刻,會想話「原來係咁」。黛安講緊Edward最新作品「生命三部曲」,第一部曲《梁祝的繼承者們》前年上演,哄動一時,第二部曲《心之偵探》上星期六開騷,大家又期待係點嘅故事?

黛安問過Edward「點解係福爾摩斯同華生」,佢話「自細就鍾意福爾摩斯嘅故事,對於我而言,同梁祝一樣,福爾摩斯同華生都係一對特別嘅lover;不是世俗說的愛,而是一種情意結」。呢個情意結只係靈感開始,演出中查嘅案並唔係普通嘅案,因為「要查原著入面嘅案,大家睇書睇咗。」

短短數百字,未必能解釋林奕華整個演出想帶出嘅訊息,劇透了亦沒有意思。黛安認為,查案只是引子,林奕華要做到的是,觀眾能夠同自己對話。好似平時我哋問自己:「人點解怕死、甚麼是幸福、甚麼是快樂」,答案可能是身份、財富、地位。林奕華就話,其實每個人都可以係福爾摩斯,「演出每一個片段都留有懸念,希望觀眾看完可以將每個片段串連在一起,找到一個圓滿一點的答案。

撰文: 黛安 消息特靈八卦公關
欄名: 八卦名利場