【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

藝術講天份 林嘉欣無意逼女兒學畫

發佈時間: 2016/03/11

林嘉欣兩個囡囡分別五歲及兩歲,大女Kayla甚愛扮靚,早前嘉欣已公開爆女兒喜歡躲在枱底化粧扮靚,但是講到兩個女兒的藝術天份,嘉欣表示會讓她們自由發揮,明白藝術逼不來,更加不會逼她們學畫畫。

林嘉欣昨日穿上連身裙襯托帽子,造型相當優雅出席在灣仔舉行的「法國五月藝術節」活動。今次是她連續第三年獲邀擔任大使,她透露剛於上月親赴法國參觀美術館及宣傳,惟可惜未能帶女兒同行,不過她都抽空為一對寶貝女選購禮物,嘉欣說:「我好鍾意去世界各地嘅美術館欣賞藝術作品,睇畫可以睇好耐,所以不便帶小朋友同行,等佢大個啲先帶,我都買咗個有巴黎鐵塔嘅雪球送畀佢,日日望住個雪球好開心。」

女兒已日漸長大,問到嘉欣會否安排她們學音樂或是繪畫?她表示不會刻意安排,並說:「其實目前佢哋都有繪畫,但唔會刻意要佢哋學,覺得學咗會磨平想像空間,等佢哋自由發揮。」

對金像獎平常心

此外,郭富城和春夏前晚於香港電影導演會聯歡晚宴上分別奪得影帝、影后,問嘉欣可覺得兩人是次獲獎是金像獎的前奏?她說:「邊個拎都無所謂,香港電影好似大家庭,都一樣開心,大家一齊搞好電影。」

撰文:Pauline

攝影:林良明

編輯:林梓添

設計:nc