【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《Do姐有問題》農夫集集搞Gag 花名「鄭裕Land」 觀眾笑到碌地

發佈時間: 2016/03/15

鄭裕玲(Do姐)與組合農夫主持的新節目《Do姐有問題》正熱播,農夫每集都狂搞爛Gag,不斷為Do姐改新花名,最搞笑屬主題樂園式花名「鄭裕Land」!不少網民笑到標眼水,亦有人彈笑位冇深度,各位又認為「DidDid姐」還是「鄭裕Land」較出色?

Do姐與農夫(陸永及C君)去年合作旅遊節目《Do姐去Shopping》大受歡迎,當中農夫大講「冇大冇細」式爛Gag,取笑Do姐跳「鈣質舞」之外,更為她改名「DidDid姐」,觀眾笑爆嘴,就連Do姐都笑到失控,更與農夫玩埋一份!今次三人再合作主持《Do姐有問題》,農夫重施故技,每集介紹Do姐出場時,索性創作更多新花名。

收視狂升五點

上周五(11日)播映的一集,農夫爆笑介紹Do姐出場:「佔地50萬呎,帶你進入前所未有嘅奇妙旅程,全新主題樂園『鄭裕Land』!」陸永又口花花說:「個個人都入得嚟!」難得Do姐冇發嬲,只打陸永額頭笑說:「你個死鬈毛!」此外,農夫又將Do姐名字改為美食「鄭裕響玲」、電影「鄭裕兇玲」、職業「鄭裕玲媒」等,笑位充足,節目首周平均收視高開21.4點,較之前同時段《湊仔攻略》勁升五點,成績不俗。

除了搞爛Gag,農夫經常擦Do姐鞋亦是笑點所在,像首集介紹泰國象屎咖啡,陸永即表示想飲Do姐調製的「Do屎咖啡」,唔怕核突又落足鞋油,𠱁得Do姐笑不停。不少網民表示笑到碌地,大讚Do姐毫無架子,三人互動極有默契;亦有人認為爛Gag太膚淺,完全笑唔出。

協力:Kaman

編輯:黃寶恩

撰文:Iris

設計:鄧俊明