【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

傳巡唱遇阻滯 學友拍心口:10月內地開鑼

發佈時間: 2016/03/16

歌神張學友今年十月舉行世界巡迴演唱會,但計劃節外生枝,一度盛傳因與陳淑芬合作問題需要延期,學友昨日宣傳新片《暗色天堂》時強調冇押後,十月將於內地率先展開。

有消息指環球唱片向內地製作單位發聲明,保障學友及公司權益。而製作人陳淑芬去年亦向學友及環球發律師信,令巡唱或要延期。環球方面日前發聲明,澄清學友巡唱一直在籌備中。昨日向學友求證,他表示近日為巡唱忙得很,無暇理會其他事,但據他所知,巡唱將於十月在內地展開首站演出,十二月就返香港舉行。

其實張學友、林嘉欣昨日參與英皇電影宣傳,學友與嘉欣雙雙角逐金像獎帝后,戲中演律師的黃秋生為兩人打下強心針:「睇埋預告,我睇得出呢部戲會有影帝影后出現。」嘉欣亦說無論如何學友都是她心目中的影帝,學友即笑言:「已經講定安慰我嘅說話!」

自認迷信稱帝機會微

其後學友重申:「我冇期望過,自己提名過五次,都係攞唔到,次次都話我機會高,呢啲嘢我好迷信,有『命』㗎,多謝同業對自己嘅憐愛,咁多年攞唔到一定有理由,我懷疑可能自己唔啱評審口味。(咁睇好邊個?)城城(郭富城)囉!佢喺導演會攞咗男主角獎,始終被睇高一綫。」

採訪:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:鄧俊明