【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

李嘉欣否認再有喜

發佈時間: 2016/03/18

近日盛傳李嘉欣再度懷孕,不過她昨日出席活動時穿上三吋高踭鞋,看來是以行動粉碎傳言。問嘉欣是否應該恭喜她?她笑言:「唔係,恭喜我肥咗?都唔知點解咁樣傳,大家多心咗。」她又重申就算最近不見她和老公許晉亨一齊出席活動,也不代表婚變或有孕。

問到是否怕小器才不敢講?嘉欣強調目前還有做運動,何況想懷孕都不容易,雖然見到BB女可愛都渴望生女,但這些事還是隨緣好了。問到兒子Jayden有否暗示想要個弟妹?嘉欣續說:「佢擔心被人分薄,佢唔乖時我就會同佢講『如果有乖嘅BB就好啦』,佢即刻好緊張,我啲朋友覺得我咁講好過分。」

提到近日接連發生的學生自殺問題,嘉欣有感而發︰「Jayden本身性格開朗,現在啲小朋友比較多嘢學,會腦閉塞,唔識點表達,小朋友都好慘,有壓力真係唔知搵邊個講,希望小朋友唔好為咗學業咁大壓力。」

攝影:林良明