【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

廿四孝爸爸 華仔:我好關心個女

發佈時間: 2016/03/21

劉德華、洪金寶昨日在旺角宣傳新片《特工爺爺》,華仔在戲中飾演一位不稱職父親,昨日卻大曬幸福爸爸心聲,強調現實生活中非常關心愛女。

劉德華擔任《特工爺爺》監製及特別演出,他在活動上與洪金寶教100位小朋友打功夫,席上更率先播放華仔主唱的電影主題曲《原諒我》MV,吸引大批市民圍觀。

洪金寶相隔17年再次自導自演,他笑指片中最具挑戰的是「床戲」,他解釋:「我等咗好多年終於有床戲,就係由瞓覺到起身的床戲。」他在戲中與小演員演繹「爺孫情」,問他可會與孫仔合作拍電影?他笑笑口表示:「睇下佢有冇天份。(三代同堂一齊拍?)其實我想佢哋(孫仔)讀書,唔知佢哋鍾唔鍾意拍打戲,畀佢打我就慘了。」

難以代入角色

華仔在戲中是一位不懂得照顧女兒及家庭的父親,問他是否很難代入角色?他說:「好難㗎,我現實生活中好關心個女,戲裏面被老婆拋棄,同現實生活差好遠。」

此外,華仔日前出席無綫金牌監製李添勝榮休晚宴,跟曾傳不和的陳少霞「破冰」合照,華仔反問:「我同佢有嘢咩?(你講過唔想再見呢個人?)我真係有講過?唔記得,完全冇任何問題,我都係睇報紙先知。」

採訪:倪小珊

攝影:Lego

編輯:陳禮恒

設計:鄧俊明