【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

杏兒甜蜜預告:最少生兩個

發佈時間: 2016/03/21

胡杏兒去年底結婚後,與老公李乘德(Philip)展開兩個半月蜜月之旅。叉足電的杏兒昨日出席蜜月後首項工作,容光煥發。她直言老公恨做爸爸,她答應盡量配合,看來今年或會再傳喜訊呢!

胡杏兒日前剛結束歷時超過70日的環球蜜月之旅,昨日首度復工,出席「日本櫻花文化祭─杏福賞櫻」活動,吸引大批傳媒到場採訪,唯獨舊公司無綫繼續沒有派員出席。

杏兒被司儀問到她可習慣被稱呼「李太」?杏兒笑稱:「最初真係唔識畀反應,日前去銀行,職員又係咁叫我,我都唔係好識得應佢,不過都sweet嘅。」大會安排兩位小朋友向杏兒送上一支印有她和老公漫畫肖像的清酒,當司儀問杏兒見到可愛的小朋友,可有甚麼想法?她以笑代答:「呀……哈哈!」

祝福Bosco有新歡

受訪時,杏兒每當提到老公都笑得好甜,她說與老公拍拖才一年多,今次蜜月之旅正好是相處的好時機,不諱言相處過後更加甜蜜。問可有趁機造人?她有點不好意思表示:「咁講比較尷尬,遲啲一定知,其實老公已經ready好,我都會盡量配合,(生幾多個?)兩個起啦,(今年生BB會唔會係計劃之內?)順其自然。」

談到舊愛黃宗澤(Bosco)有日籍女模新歡,杏兒表示身在外地不太清楚,她說:「希望身邊朋友都搵到另一半,好似自己咁開心,總之佢(Bosco)開心就得。」

採訪:Pauline

攝影:林良明

編輯:黃寶恩

設計:鄧俊明