【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

被指嫌公司大細超 安仔否認借醉鬧Fiona

發佈時間: 2016/03/22

有報道指早前在太陽娛樂春茗上,許志安被目睹竟借醉當眾喝罵薛凱琪(Fiona),有傳是不滿公司將資源集中在Fiona身上,安仔昨日在活動上回應稱已事隔一段日子,對傳聞一笑置之。

許志安昨日以嘉賓身份到灣仔利東街,出席首度進駐香港的Calbee PLUS概念零食店開幕禮,席上與四洲集團太子女戴凱欣一齊剪綵,安仔即場試食薯片後以日語高呼「Oishi(好味)」,全場一片笑聲。

有傳他上月參與太陽娛樂春茗時,因為不滿公司大細超,於是借醉大罵薛凱琪。安仔聞言後笑一笑說:「好耐喇喎,唔使回應啦,得啖笑。我呢世人冇乜點鬧人,亦好彩冇乜畀人鬧過。(對公司資源分配有微言?)唔知點回應,都咁耐,得啖笑啦。」

愛去日本歎美食

提到太太鄭秀文(Sammi),安仔坦言最愛去日本旅行,有機會就與Sammi一齊發掘地道美食,過程非常開心。問到日本是否拍拖勝地?安仔笑謂:「唔係,我周圍都去,但唔會去日本曬太陽。」不過每次去日本前都會先減肥,怕吃得太多谷肥自己。

其實安仔以前對食可謂沒有要求,只求填飽個肚,但近年對飲食開始有要求,當然Sammi的廚藝亦相當了得,他豈能忍口?安仔笑言:「最近好想keep fit,生活方面非常自律,唔食宵夜,所以叫佢(Sammi)唔好煮嘢食。」

採訪:Pauline

攝影:Lego

編輯:陳禮恒

設計:鄧俊明