黛安
黛安

財爺搞Gag拍片 為港旅遊業打氣

發佈時間: 2016/04/01

財爺搞Gag拍片 為港旅遊業打氣

聽旅發局總幹事劉鎮漢講起,佢哋拍「旅業展望」短片,他笑說:「一開始諗過搵岳少(主席林建岳)做主角,後來大家諗諗下覺得財政司司長曾俊華形象好適合。」問岳少點說服財爺做主角,他講笑說「捧紅你」,當然不是,因為財爺很支持本港旅遊業界,所以他跟財爺說,可以拍一條激發香港精神的宣傳片,財爺反應爽快,不用五分鐘即應承。公關姊妹補充,旅發局每年都會拍片,今年希望用「發揮香港本色,We Make The Difference」做主題,帶出香港有好多不同特色,同旅遊業界打打氣。

大家都知財爺喺母校喇沙教劍擊多年,拍攝團隊就去喇沙取景,同學仔仲一齊出鏡𠻹!唔講唔知,財爺好有表演天份,用Gag帶出主題。好似學生講:「阿Sir話齋,無論鍾意傳統定新派」,財爺就答:「區區都有Surprise!」

姊妹話,財爺好pro,基本上一take過。短片四月中有得睇,大家記住要留意啦!

撰文: 黛安 消息特靈八卦公關
欄名: 八卦名利場