【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

預告個唱亡命演出 林峯:一錯就飛出街

發佈時間: 2016/04/01

林峯昨日舉行盛大記者會慶祝全新EP《Trap》達到白金銷量,下月假紅館舉行第五次個人演唱會的他,預告個唱有一幕「天馬行空」驚險場面,又透露歌衫極盡誘惑,難怪林峯自嘲:「今次係玩自己。」

連日來馬不停蹄為個唱綵排的林峯,昨日激瘦現身,他甫出場即與一班舞蹈員演繹新歌《Heart Attack》,跳到大汗淋漓,非常落力。

林峯透露現時體重僅144磅,瘦到臉頰凹陷的他,直言為配合造型師馬天佑的演唱會服飾仍然要再瘦,他說:「佢啲服裝好大膽,好少布,着咗同除咗係冇分別,所以今日開始幾乎要絕食。」

千語BB只睇一場

林峯席上亦公開舞台設計,他形容舞台像一個很迷幻的身體血管,中間圓形升降台可以360度快速旋轉,林峯笑言:「今次有樣嘢挑戰自己,我係超級畏高,其中一幕叫『天馬行空』,會喺空中跳舞,我覺得係玩緊自己。」又透露這個高速旋轉舞台沒有安全措施,要靠自己平衡,林峯表示:「我要同燈光師配合,錯咗一part都可能會飛咗出街。(買重保險?)過往都買七位數,今次應該會更多。」

今次演唱會用半年時間籌備,當中推掉不少工作,有指籌備金額高達八位數,問林峯如何為公司賺回這筆錢?他直言:「賺番啦,再賺嘅就係bonus!」問到女友吳千語會否每場都支持?林峯竟說:「唔會,睇一場夠啦,留番啲飛畀其他人。」

採訪:Pat

攝影:林良明

編輯:黃寶恩

設計:鄧俊明