【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

火爆監製VS淡定廚神 祥仔毛毛鬥氣鬥出溫情

發佈時間: 2016/04/01

長壽處境劇《愛.回家》曲終人散,接棒的新劇《八時入席》起用黃金組合黎耀祥與毛舜筠擔正。二人已第三度合作,飾演燥底工作狂的祥仔集集鬧人,相反性格溫文的毛毛以柔制剛,擦出不一樣的火花。

新劇以電視台作背景,婦女節目監製祥仔因大廚失場,以秘書毛毛頂替教授烹飪,意外大受師奶觀眾歡迎。監製邵麗瓊及羅鎮岳笑言希望帶給觀眾新鮮感,才會以綜藝節目製作為處境劇題材。「其實電視台就似平日辦公室職場,而且毛毛本身喺法國藍帶學院學廚,我們唔想浪費佢嘅才華,所以安排佢做廚神,喺劇中展現廚藝。」

不排除crossover馬家

處境劇向來主打家庭溫暖,兩位監製希望將晚上八時的播映時段,打造成一系列《愛.回家》品牌。「以前馬家嗰種傳統大家庭式日日都一齊,其實係幾唔現實,所以今次新劇描寫嘅家庭現代感較強,毛毛家中只得孻叔陳國邦同弟弟,而祥仔就同爸爸鍾景輝相依為命。」將來劇集會否加插極受歡迎的馬家?他們笑說:「將來冇嘢冇可能,我哋好珍惜《愛.回家》時段,希望發放開心、溫馨嘅正能量。」

撰文:李潔盈

攝影(部分):Lego

編輯:林梓添

設計:梁政敏