【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

「遇上陽光暖男彭于晏」(資訊)

發佈時間: 2016/04/01

講緊嘅係電影《剩者為王》的劇情,話說最近LeEco樂視推出咗好多剛落畫嘅單點點播電影,買咗之後仲可以喺48小時內無限任睇添!今期推介嘅係佢地獨家搶先播嘅《剩者為王》,最大賣點係電影特別配上廣東話版本,令你有多一份親切感。唔講你唔知,套戲上畫時,佢地仲請過一班VIP會員去戲院睇添!咁多著數又好似幾抵喎!

彭于晏、舒淇office「姊弟戀」

電影主要係講性感女神舒淇飾演35歲白領剩女盛如曦,雖然事業有成,不過感情路上都係一片空白,又無奈俾父母催婚,剩女被逼屈服於殘酷現實而不得不盡快結婚生子。某日office突然殺出一個由彭于晏飾演嘅25歲小鮮肉馬賽,令剩女泛起一顆戀戀的心,面對如此一個俊男,究竟剩女應唔應該追逐屬於自己夢想中嘅愛情呢?

邊個話剩女就無幸福?

電影帶出「為了找到對的你,而我選擇剩下自己」,鼓勵大家寧缺勿濫,相信自己就一定會有幸福降臨。觀眾一面睇,一面經歷「等愛、追愛、相愛」嘅過程,等你都有份戀愛嘅感覺。不過對住彭于晏,我諗大家都已經有答案喇!

當「淆底男下屬」

遇上「火爆女上司」

職場生存必煲韓劇-《玉氏南征記》

大家都知道老細嘅要求你係永遠都估唔到,亦滿足唔到,日日返工都已經絞盡腦汁應付,如果佢仲要係你鄰居,都唔好話唔辛苦!所講嘅係LeEco樂視獨家跟播韓劇《玉氏南征記》,由男主角尹相鉉及女主角李枖原領導主演,加埋韓國野獸男團2PM內的燦盛,的確大有睇頭。

寫實劇情 產生共鳴

JTBC電視劇《玉氏南征記》那邊箱正在當地熱播,收視一路攀升,香港這邊緊貼韓國逢星期六、日更新。劇集講述脾氣火爆女上司及膽小的男下屬在職場上所發生的趣事,除了劇情緊湊之外,內容更貼近上班一族的日常,令打工仔容易產生共鳴,可以話係又一神劇!

強勢演員組合

獲獎無數嘅實力女演員李原,事隔3年今次於劇中一改以往淑女優雅形象,扮演脾氣火爆的高層;而男主角尹相鉉由《秘密花園》中型男Oscar一角中跳出來,飾演膽小怕事嘅職員,亦發揮出唔少嘅喜劇細胞,都唔好話唔令人期待。而韓國男團2PM的成員黃燦盛於劇中飾演尹相鉉嘅細佬,出名身材大隻嘅佢,可能會有show肌鏡頭,女粉絲們就不容錯過喇!