黛安
黛安

ViuTV明開台 節目預告《We I U》率先睇

發佈時間: 2016/04/05

ViuTV明開台 節目預告《We I U》率先睇

今年愚人節,跟以往有點不一樣。不少朋友說,除了追憶哥哥張國榮,4月1日晚上,難得安坐電視機前,收看了無綫劇集《愛‧回家》大結局,再靜候亞視「熄機」一刻。沒有看到預期那張「告別卡」,望着一片雪花,感覺或喜或悲。不過,時間巨輪不會停下,正如首屆亞姐冠軍黎燕珊接受傳媒訪問時說,「要向前看」。

4月2日凌晨,告別過去後,大家按下遙控menu設定,再按「自動搜台」,好快見到電視史的新一頁——出現99台ViuTV的logo,原本以為只會睇到Facebook上傳過的宣傳片,估唔到聽日先正式開台,宣傳片都好有睇頭!節目預告《We I U》搵嚟一班型男美女扮演ViuTV幕後團隊,好似曾拍攝美心廣告的Angela袁澧林飾演創作組撰稿員。透過佢哋向老細sell蹺過程,介紹ViuTV開台節目,預告片熱傳嘅《跟住矛盾去旅行》、女子MMA《G-1格鬥會》等,預告都咁畀心機,出街節目更加唔使講。

畀心機全因想打好呢場仗,同ViuTV台長魯庭暉(Lofai)食飯時,佢都講過:「感覺肩負歷史使命」。Lofai坦言,面對互聯網世界,以後很難有機會再維持一台獨大,更可能是「做大嗰餅」,吸引更多觀眾回到電視機前。看看ViuTV節目表就明白他的意思,同一時段不會是同一類節目,用外購王牌韓劇、實況娛樂節目吸引不同觀眾。

撰文: 黛安 消息特靈八卦公關
欄名: 八卦名利場