【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

傳拍拖令工作態度變差 陳凱琳獲嘉穎安慰

發佈時間: 2016/04/05

陳凱琳、劉佩玥與陳嘉寶等昨日在銅鑼灣街頭宣傳新劇《殭》,有傳陳凱琳自從與鄭嘉穎蜜運後,工作態度變差,她坦言為報道不開心,幸好身邊朋友知她為人,男友亦有安慰她。

陳凱琳昨日以蝙蝠女形象示人,有份演出的鄭嘉穎卻沒有現身宣傳,她解釋由公司安排,遲些嘉穎亦會參與宣傳活動。提到她被指開工態度惡劣,更不時遲到,她立即否認:「我好重視時間觀念,幾乎唔會遲到,因為準時係一種尊重,報道話我遲到,根本唔係事實。」她表示男友嘉穎有安慰她,問她是否覺得與嘉穎拍拖壓力大?她說:「唔係壓力,只係唔想因為我哋關係而被人攻擊,我哋只係正常人拍拖,希望唔好講到針對我哋嘅關係。」

陳嘉寶劉佩玥曬美腿

同場的陳嘉寶與劉佩玥穿短裙騷長腿,她們異口同聲力撑陳凱琳,陳嘉寶大讚陳凱琳友善:「有時聽到化粧間、茶水姐姐都讚佢有禮貌,(報道)可能係誤會。」劉佩玥則說:「我同陳凱琳好老友,唔覺佢態度改變,希望佢唔好受報道影響。」

撰文:李潔盈

攝影:林良明

編輯:林梓添

設計:鄧俊明