【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

杜Sir岳少隔空舌戰

發佈時間: 2016/04/07

以50萬成本拍攝的電影《十年》奪得《金像獎》最佳電影,業界連日來都出現不少支持和反對聲音。林建岳曾表示《十年》得獎是政治綁架了專業,而杜琪峯導演則支持年輕導演,鼓勵創作自由。

任賢齊(小齊)、陳小春、林家棟及監製杜琪峯前晚出席《樹大招風》慈善首映禮。提到《十年》勇奪最佳電影引起業界非議,連甚少出席金像獎的杜Sir亦覺得今次要開腔,「我好推崇一啲年輕導演,好似《樹大招風》都係。一部電影嘅成功,可以引起大家嘅關注。」

提到林建岳批評《十年》得獎,杜Sir直言:「即使林建岳係我咁好嘅老闆,我都要講,因為呢個係電影嘅自尊。如果咁樣,即係侮辱我哋啫,我唔去唔代表我唔投票㗎。」昨日,林老闆發聲明回應:「首先好多謝阿杜讚我係佢嘅好老闆,我都覺得佢係一個好好嘅導演。不過就佢嘅講法,我覺得:打個比喻,好似我投資餐廳,道菜好唔好味,係唔係單只由嗰廚去評價呢?據知,最專業嘅香港電影評論學會,在最佳電影選咗《踏血尋梅》,導演會選咗《智取威虎山》。所以,我都唔知阿杜想講乜嘢。」

小齊拍追逐戲叫苦連天

任賢齊在《樹大招風》與林家棟、陳小春分別飾演三大賊王,小齊表示有連場追逐戰,形容有如跑馬拉松般,笑言拍戲多年好耐未試過不停跑。家棟自言只是收取象徵式片酬,他認為支持新導演及觀眾喜歡才是最重要。

撰文:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏