【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

古巴同生共死14天 劉心悠手機怒掟Eric Kwok

發佈時間: 2016/04/07

全新免費電視99台ViuTV昨日假灣仔會展中心舉行啟播禮,大會邀得陳奕迅上台獻唱,及多位嘉賓介紹自己的節目,當中劉心悠和郭偉亮(Eric Kwok)自爆在新節目中拍到開火,真係估佢哋唔到。

昨日出席啟播禮的嘉賓藝人包括陳奕迅(Eason)、劉心悠、Eric Kwok、周柏豪、廖碧兒等等。心悠和Eric Kwok早前赴古巴拍攝《Barter game價值連城》,兩人大爆曾大吵一場。

兩人表示拍攝時經常遇阻滯,連入油也去到第三個油站才成功,Eric Kwok坦言嬲到發火,拍到尾聲更揚言太辛苦欲放棄,結果遭心悠用手機怒掟發洩不滿,心悠說:「去到第14日先話唔拍?」經過兩星期艱苦之旅,兩人學會珍惜及感恩擁有的一切。節目開始時,Eric Kwok曾稱可能賣走心悠換物,但最後卻救了她,更稱:「佢係我會take care嘅第三個女人,除咗媽咪同葉佩雯。我哋曾經歷同生共死。」心悠卻指他們不是好friend。

Eason撑最緊要有得揀

曾效力無綫多年的杜琪峯亦於啟播禮上贈言,被問到如何令一個電視台成功?杜sir又有妙論:「咁易嘅話就冇電視台執笠啦,最重要如宣傳所言『令觀眾有得選擇,內容要有質素同細節』,唔好求其畀嘢人哋睇!」

而Eason就上台獻唱歌曲《今天只做一件事》,更以「做人最緊要有得揀,今天只做一件事,開電視,㩒99,過有選擇嘅生活。」作結語,為啟播禮畫上完美句號,而他之後就迅速離開。

採訪:Pauline

攝影:林良明

編輯:黃寶恩

設計:鄧俊明