【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

生日想養貓被拒 Chilam自嘲遭靚靚欺壓

發佈時間: 2016/08/09

張智霖(Chilam)今個月底45歲生日,朋友圈甚廣的他偏偏最怕搞大型生日會,他又自爆想養貓卻被太太袁詠儀(靚靚)拒絕,還說自己和兒子都是家中被欺壓的一群。

Chilam前晚出席活動時提到,今年是他入行25周年,並形容時間過得快到似穿梭機:「我都仲有好多嘢要學,嚟緊又有新挑戰,好似做音樂劇,又會去外地參與其他地方的電影,藝人要有更多新嘗試。」

與兒子同一陣綫

提到今個月27日牛一,他透露當天會在上海舉行演唱會,問到豈不是不能慶祝?他坦言:「我好驚有人同我慶祝,好似surprise party嗰啲,因要畀好高興嘅反應,雖然我都畀到,最理想就係同家人朋友一齊食餐飯,不過演唱會成萬人同我慶祝都好特別。」

問他想要甚麼生日禮物?Chilam說:「我話想要隻貓,但佢(靚靚)話唔使諗。因為我之前養過貓,有鼻敏感,其實嗰時我好多壞習慣,都唔知關邊樣事。(仔仔想養嗎?)佢同我同一陣綫,不過都無用,我哋係被壓迫嘅一群。」

撰文:Pauline

編輯:林梓添

設計:梁政敏