【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

有線幫霸地盤? 翠如唔知陳倩揚離巢

發佈時間: 2016/08/08

黃翠如當年初入行時只是有線娛樂節目主播,後來跟余詠珊過檔無綫後立即彈起,除了繼續當主持,更初嘗拍劇滋味。反而港姐出身的陳倩揚早前「被離開」,因而傳出「有線人」成間接殺手傳言。

黃翠如昨日與魔術師甄澤權(Louis)到黃埔出席「小魔王挑戰賽」決賽時,被問到陳倩揚離開無綫,「有線幫」的翠如BB卻以為對方仍在無綫,她說:「我好鍾意倩揚,一入TVB佢就介紹我用咩皮膚敏感藥,希望倩揚有多啲嘢做,佢做戲好好睇,希望佢可以拍多啲劇。(佢離開咗TVB喎!)地球係圓嘅,好多人都返TVB,做任何電視台都唔緊要啦,最緊要做自己想做嘅。」

教男友食榴槤

另外,翠如BB表示曾學過魔術,但最厲害都只是變走錢幣,連男友蕭正楠(Edwin)都嫌未夠精采,她笑謂:「佢話變走錢幣呢啲魔術太過『流』,佢睇一半就走咗。」

翠如BB又透露剛從馬來西亞回港,嗜吃榴槤的她,此行可謂大快朵頤,不過一口氣吞掉20粒,卒之搞到肚痛,她笑笑口謂:「其實今次我買咗好多貓山王返嚟分畀親友,因為真係太抵,平過香港幾倍,(有冇同Edwin一齊食?)佢話自己會食,不過就冇喺我面前食過,我會教佢咩為之最好嘅美食。」

採訪:Pauline

攝影:林良明

編輯:林梓添

設計:梁政敏