【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

攬錫拍檔周家怡 林保怡:見到面都會咀

發佈時間: 2016/08/08

王賢誌公開與同性密友Kevin在溫哥華結婚,林保怡同樣被指性取向成疑,最近有報道指他被周家怡「拗直」。保怡昨在活動上堅持不提感情事。

林保怡昨日帶同八歲愛犬阿水到赤柱廣場,出席「狗狗也行醫」嘉年華活動。保怡早前與ViuTV劇集拍檔周家怡當街激咀,令人揣測兩人戲假情真,保怡解釋:「當時我哋仲係『大衞與瑪嘉烈』,唔係做戲,我哋見到面都仲會咀,希望可以拍續集。」他又指當晚係一齊飲嘢,還叫大家下次去問周家怡。

至於報道形容家怡「拗直」保怡,他就明顯有點不快:「唔好咁講,你哋好了解我,我一向完全唔講感情事。(王賢誌結婚了!)不嬲我都冇咩唔公開,只係唔講自己感情事,我當然戥佢高興。」

醫好愛犬

此外,保怡在活動上分享與愛犬阿水的經歷,阿水曾因椎間盤突出引致癱瘓,他不惜花費十幾萬做手術,幸好阿水現時十分健康。保怡更開心表示,阿水前晚陪他一齊睇奧運。

撰文:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏