【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

突然甩拖 胡定欣澄清不涉第三者

發佈時間: 2016/08/05

胡定欣和音樂人陳明道(Terry)一個月前宣布分手,定欣隨即飛往英國散心治情傷,對於外間指她因為向男友逼婚不遂,終導致分手收場。定欣重申沒有發生這回事,亦跟第三者無關,同時希望傳媒不要騷擾Terry。

胡定欣剛從英國返港,昨日出席新劇《城寨英雄》宣傳活動,並首度開腔回應連日來有關分手的種種傳聞。

定欣之前去了英國旅行被指是散心,她澄清假期是一早定下的,並不是去散心。問她可有為這段情而喊?她說:「冇,又唔係第一次拍拖,人係會有開心同唔開心,每次都係一個成長,無任何負面、唔好嘅情緒,冇嘢係放唔低。」

依然欣賞舊愛

至於分手是否涉及第三者?定欣表示之前已交代過,有關第三者是不實的報道,她強調與Terry沒有不愉快,她說:「雖然我唔識嗰個女仔,但相信個女仔都受影響,其實唔關佢事,佢哋係朋友關係食過飯,係老師關係。」定欣希望大家不要再騷擾Terry,她再次表示分手是因為彼此性格不合,並不如傳聞所指她逼婚不遂:「『逼婚』呢個字眼放喺女仔身上唔係咁好,講得太多大家就會信以為真,(有新追求者嗎?)冇,依家工作好忙。」她又謂與Terry分手後依然是好好朋友,仍然很欣賞及尊重他。

另外,與伍允龍傳緋聞的劉佩玥,被問到一齊玩遊戲時會否尷尬?她笑說:「唔尷尬,只擔心整傷佢嘅背脊,因自己負磅都唔輕。」她又謂今次遊戲可令他們的緋聞不攻自破。

撰文:Pauline

攝影:林良明

編輯:林梓添

設計:梁政敏