【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

Sammi曾幻想做瓊瑤女主角

發佈時間: 2016/08/05

鄭秀文(Sammi)昨日到鑽石山出席世界宣明會舉辦的舊書義賣活動,她攜同一本有關哲學的小說跟書迷分享。早年她患上抑鬱症時,正是靠閱讀去紓緩情緒,Sammi呼籲大家養成良好閱讀習慣。

Sammi不諱言幾年前患上抑鬱症,是她看書最多的日子。她說:「睇最多有關哲學嘅書,覺得人呢個生物好有趣,可以抽離一下抑壓嘅情緒,有咗信仰之後就睇聖經。」

安仔睇惡搞廣告笑到傻

在求學時期,可曾跟其他女孩一樣愛看愛情小說?她笑着點頭,又謂:「成日幻想自己係書中女主角,嗰時會睇瓊瑤嘅書,當自己係女主角,幻想自己好搶手,但小說同現實有落差囉。」

此外,Sammi最近與杜德偉拍攝網絡廣告片,惡搞當年許志安被誤認做杜德偉,Sammi笑說:「好多事應該有幽默去處理,我畀安仔睇,佢睇四次都笑到碌地,佢覺得杜生咁樣出場好舒服。但對我嚟講,佢哋兩個都唔似樣。」

撰文:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:Herbert