【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

當街鬧老公 千嬅拒認惡妻

發佈時間: 2016/08/05

楊千嬅向來重視與囝囝Torres的親子教育,經常在社交網站分享與囝囝一齊入廚的製成品,老公丁子高也喜歡鑽研廚藝。對於有報道指她在大街大巷鬧老公,形容她是「惡妻」,千嬅在活動中連忙為自己平反。

楊千嬅、古天樂昨日在銅鑼灣出席Kiehl's活動,兩人即場炮製沙律,大會安排他們製作健康沙律醬,古仔更鬼馬地拋樽,身旁的千嬅嚇得只管傻笑。活動後,千嬅回應日前被拍得在街頭鬧老公,她聞言後反問:「我好惡咩?我都唔會用音量同聲綫,我鍾意『腰潤』人、用文字啫。」她更指住身旁的古仔說:「佢個樣仲惡過我啦。」

談到煮食,千嬅表示平日會與Torres一齊整蛋糕和曲奇,中、西餐都有,而且老公的廚藝也不錯。她說:「佢鍾意食嘢,所以廚藝OK。不過男人煮嘢,通常唔鍾意洗碗同執廚房,次次用完個廚房就好似打劫完一樣。」她又讚丁生最叻是拆魚肉煲粥,當然他只負責煲,拆魚肉這些工夫都由傭人去做。

古仔食西餐長大

至於古仔的廚藝如何?他說:「一直以來我覺得中菜比西餐更高難度,平日在香港比較少下廚,通常出埠拍戲,有時都會煮少少,都係西餐為主。就算媽媽都係好後期先學中菜,我係食牛扒、豬扒同薯條長大㗎。」問到以前的女朋友會否為他下廚?古仔即表示:「我啲朋友全部都係男仔。」追問下去,古仔立刻裝聾反問:「咩話?」借故避談。如果女仔烹飪叻會否加分?他才肯說:「阿媽就加分。」

採訪:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏