【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

憂密友病況 王喜留港照顧「屋企人」

發佈時間: 2016/08/04

王賢誌(Vinci)與相戀七年的密友Kevin日前在溫哥華註冊結婚,成為本港娛樂圈首對結婚男同志,王喜在昨日活動上亦有恭賀Vinci。但有報道指他的同性密友明仔近年患病暴瘦,王喜連聲表示:「多謝關心。」

王喜於2002年被踢爆與明仔於何文田同居多年,兩人多次被影到結伴出入。近日有指明仔體重暴跌,傳他患上重病,王喜為了籌醫藥費而四出尋找名醫。昨日,王喜出席《好聲音漫步世界第二站-法國》開鏡儀式時,他表示不會隨行赴法國,並解釋:「屋企有人唔舒服,七月先去完塞班島,今次要去法國18日,本來搵我做導演,但始終去得太耐,萬一中途有咩事,就算收到電話都趕唔切返港。(病情如何?)OK,有心。」

他坦言有些錢是賺不完的,問他最近是否忙於籌醫藥費?他輕鬆笑謂:「睇下邊度有嘢做,等下幾時有工開,依家開始嘗試做幕後。我出年都50歲啦,要幫自己儲定醫藥費。」

對王賢誌有讚無彈

問他可有諗過人生大事?他反問:「生老病死?(結婚呀!)呢啲唔算人生大事,對我嚟講可有可無。婚姻唔係空氣,唔係必須嘅。(結婚可以沖喜一下!)大吉利市,無嘢要沖喜。(羨慕Vinci嗎?)我羨慕Kevin多啲,Vinci咁好,對人又好,對社會又好,對個個都好。」

王喜表示與Vinci都是近年才熟絡,已在FB留言恭喜對方,他說:「心意啫,佢咩都有,一出世就含住金鎖匙,出世後就有事業、有婚姻又有醫藥費。」王賢誌是東華三院副主席,問王喜可有找Vinci幫明仔醫病?他即緊張稱:「唔好喇,畀人調查㗎!」

採訪:Pauline

攝影:林良明

編輯:陳禮恒

設計:KW