【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

扮比卡超呃過萬嬲 周秀娜知衰道歉

發佈時間: 2016/07/25

周秀娜昨日出席有份配音的《冰河世紀:隕石撞地球》首映禮,她上周在FB預告試玩遊戲《Pokémon GO》,誰知竟是扮真人比卡超,被網民派過萬「嬲嬲」鬧爆。娜姐昨日為其「語言偽術」耍冧:「我文字同意思傳達唔正確,令意思上有誤會。」

娜姐坦言自己跟粉絲一樣,十分恨玩《Pokémon GO》,「我諗住Share下我想玩呢個遊戲,最終冇得玩,我都失望。我拍片本來只想大家開心下,得啖笑!」雖然被網民狂鬧,但她笑言日後會繼續玩FB直播:「反而會開多啲Live,大家都鍾意上網分享自己,我喺自己平台分享,預咗有人鍾意,有人唔鍾意,好正常。」

少爺占被囝囝整蠱

同場有份配音的少爺占表示,稍後會帶現年兩歲的兒子入戲院欣賞。他透露現時在晚上開咪,所以日間可以送囝囝上學,「阿仔依家會叫我起身,不過有時我瞓瞓下,點解凍到好似停屍間?原來阿仔揭起我張被!」

撰文:李潔盈

攝影:林良明

編輯:林梓添

設計:梁政敏