【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

袁偉豪否認對王君馨擺款

發佈時間: 2016/07/22

陳展鵬、胡定欣、劉佩玥(阿Moon)、袁偉豪及王君馨等演員,昨日到香港仔宣傳新劇《城寨英雄》,大玩水上競技遊戲,一眾女藝人以T恤短褲上陣以防走光。

有傳拍《城寨英雄》鬧不和的袁偉豪及王君馨(Grace),兩人一齊受訪,袁偉豪笑言:「係呀,我之後唔同Grace一齊做訪問,因為我要放假,同女友岑杏賢去溫哥華,八月初才返港。」對於外界指他擺款,袁偉豪否認此說,又解釋與Grace屬同一經理人,他認為一齊合作是命水,會視每個同事做朋友。Grace亦力撑袁偉豪,不覺得他擺款,卻又笑謂:「我選港姐時已經唔鍾意袁偉豪,企喺佢隔籬壓力都大啲,佢身形太靚。」

展鵬操弗身形

此外,《城寨英雄》近日播出宣傳片,見陳展鵬「曬肌」及胡定欣「曬股」,展鵬表示有刻意健身操弗身形,希望能讓觀眾有新鮮感。胡定欣則笑嫌宣傳片介紹她出場時唔用大頭,竟然係騷臀部。問其男友會否呷醋?定欣表示男友很大方,還得戚說:「咁多男仔讚,證明我嘅付出係值得嘅!」

撰文:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏