【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

自認專一 陳瀅未諗新戀情

發佈時間: 2016/07/22

陳瀅與賭王四房兒子何猷亨分手,雖然當事人未有正面承認「分」訊,不過陳瀅卻默認已回復單身,暫時不考慮追求者,這段時間只會與工作「註冊」,又計劃為明年出新書做準備。

陳瀅昨日出席香氛品牌活動時表示自己非常專一,不過,她所指的專一,卻是鍾情香水味道。活動後問到她現時是否寄情工作?她直認不諱:「見我今日做緊嘢就知,真係忙緊。(係咪接番多咗工作?)公司喺工作方面安排得好好,我一直好努力工作,一直都冇變,放完假要好好做嘢。」

再問她所指的專一是否對感情都一樣?她解釋:「專一係對人,適

當時候就會識得放手,專一同唔肯放手係兩回事。(你放咗未?)我唔aggressive,心態好放鬆,少咗壓力。」

計劃明年出書

陳瀅又表示現時與猷亨仍有聯絡,又坦言不是為情消瘦:「因為依家書展,我上年有出書,但今年冇機會出,希望明年可以出番,所以依家喺Instagram放住相先。至於出寫真抑或小說仲未計劃,但希望有機會自己寫。」

早前她返了溫哥華探親,炎炎夏日,陳瀅Po了多張泳衣照到IG,問她在異國的沙灘可有艷遇?她透露:「冇男仔撩我,可能我着泳衣冇人諗到會咁保守,因為我好少着泳衣,大家嘅反應都幾好。(有張露Pat Pat喎。)上年本書(寫真集)仲勁啦。」

回復單身的她,刻下未有追求者,她希望專心工作:「我覺得冇人敢追我,可能我太愛工作喇,已經同工作註冊,同埋都要過到劉佩玥同何雁詩嗰關先。」下一段感情會否考慮圈外人以免受太大壓力?她說未諗到太長遠,現在才舒服了,暫時不去諗感情事了。

採訪:Pauline

攝影:Lego

編輯:林梓添

設計:Herbert