【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

傳港姐郭嘉文與李澤楷遊日 麥明詩:唔覺佢富貴咗

發佈時間: 2016/07/21

麥明詩(Louisa)昨晚出發往巴西主持奧運節目,昨午抽空到灣仔書展為媽咪推出新書打氣。對於同屆港姐季軍郭嘉文被傳暗撻李澤楷,Louisa坦言不覺得對方變富貴,但如傳言屬實也會恭喜她。

麥明詩媽咪推出新書《一張白紙到10優-我的女兒麥明詩》,一家人趁書展首日到場支持麥媽媽,同場未見Louisa男友林作。Louisa解釋:「其實喺媽咪出書前,我都有畀佢(林作)睇過,參考佢嘅意見,所以會送番本書畀佢。(會否約林作食飯順便送書?)未諗詳情呀,因為呢排都幾忙,我要飛去巴西做奧運。」

男友冇份送機

Louisa預計在巴西逗留一個月,林作會否送機?她稱:「家人會送機,唔使佢啦,其實出埠做嘢好少事!」她強調最近與林作有聯絡。

昨日有報道稱,與無綫簽約八年的港姐季軍郭嘉文,近日忽然富貴,又揸遊艇,被指與小小超(李澤楷)過從甚密。Louisa表示自己也是閱報後才知,要是真的相戀都替她開心。

覺得郭嘉文的擇偶目標明確?Louisa表示不察覺對方比以前富貴了,並笑笑口謂:「我唔知佢目標係乜,不過最緊要大家搵到適合大家嘅嘢。」至於他們年齡有距離,Louisa道出個人見解:「我一向比較鍾意年輕力壯,我覺得(年紀)爭太遠未必溝通到,我比較鍾意一齊拼搏。」

採訪:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:nc