【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

星洲布甸狗Cafe 食三層高限定甜品餐

發佈時間: 2016/07/20

布甸狗近年人氣爆燈,在Sanrio卡通人物的選舉當中,上年已票選為首位,今年亦有望蟬聯,成為最受歡迎的Sanrio卡通人物!所以布甸狗Cafe亦愈開愈多。繼上年年尾在銅鑼灣開設後,今年四月亦登陸新加坡最旺區域烏節路上的Orchard Central,開設東南亞區首間布甸狗Cafe,其餐單剛於六月新加入限定的三層甜品下午茶Set,有一層煙肉小漢堡,兩層生果甜品,於下午二時至五時供應,但除此之外,其他與香港相同,所以來到新加坡布甸狗Cafe的重點,唔係食,而係影相!

因為現場開放式1,900呎的Cafe就有四個不同的座位區域,個個場景都不同,雖然官方指整個設計是建基於新加坡「花園城市」,但由白色外牆到露天茶座區域,點睇都似歐陸風情,不過唔理佢咩主題,最緊要多影相位,布甸狗迷必到!

Pompompurin Cafe

地址:Orchard Central, 181 Orchard Road #04-08 Singapore 238896

電話:+65(0)6509 8672

營業時間:11am至10:30pm

網址:www.facebook.com/Pompompurincafesg/