【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

搞清合約換自由 羅天宇弟尾班車入港男

發佈時間: 2016/07/19

《2016香港先生選舉》14位入圍者昨日正式會晤新聞界,不過入圍人數比上星期公布的多了一個,就是原本以為落選的羅天宇同母異父弟弟胡㻗「突然」回歸,原來之前他與舞台劇仍有合約,致未能入圍,如今事情已解決。

羅天宇同母異父的弟弟胡㻗在前晚無綫直播節目《萬千星輝放暑假》突然出現,與13位準香港先生同台,問到他何以突然「翻生」?他說:「大概五日前收到TVB電話,因為我同品牌嘅舞台劇合約有問題,所以無法畀我入圍,之後解除咗合約就可以參加。」哥哥得知他入圍可有給予鼓勵?胡㻗說:「佢叫我唔好咁緊張,因為我同佢一樣都係好怕醜。(田蕊妮喺節目上話你成個人震晒?)當時真係有少少緊張。(怕唔怕畀人話靠哥哥關係入圍?)唔擔心,最緊要做好自己,都唔怕大家將我同哥哥比較,我哋感情好好。」

至於王浩信親弟王瑋彤(Tony),早前被胞兄踢爆因腎石入院,昨日見他仍有點疲態,Tony接受訪問時表示仍未退燒。「呢幾日都要綵排,同腎石無關,可能呢幾日太緊張,搞到個人好易累。」不過他沒有諗過退選,認為能夠入圍是好機會。

Flow決意闖娛圈

任職消防員的梁裕恆(Flow)雖然沒有藝人兄長背景,不過他在芸芸參賽者當中也算是風頭躉,為了參選更正式辭去消防員工作。「簽名嗰陣都有啲猶豫,始終自己都做咗五年零兩個月消防員,同事都叫我考慮清楚,但係自己都諗住一心一意喺娛樂圈發展。」

問他是否志在必得,他又說就算選到都未必是星光大道,參選並非要做明星,反而希望藉知名度,去做義工有更大幫助。

撰文:Pauline

編輯:林梓添

設計:梁政敏