【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

梁家輝想捉四大天王拍《寒戰3》

發佈時間: 2016/07/18

梁家輝昨日聯同《寒戰2》導演陸劍青到奧海城,齊入戲院謝票。影片上映九天已突破4000萬票房,氣勢勁過第一集。對於影片留有伏綫,家輝笑指將會負責聯絡演員加盟第三集。

周潤發在《寒戰2》對梁家輝說:「我下半世咩都唔做,只係招呼你一個。」料不到迅即成為網民潮語,家輝笑言:「難得影帝剩係照顧我一個,咁聽日陪佢行山、食盆菜。」

踩紅館同城城慶功

今集發哥雖然戲份不算多,但依然搶戲,玩得興起的發哥更催促劇組盡快開拍第三集。導演陸劍青直言壓力愈大、動力愈大,家輝表示:「我係退休人士,本來打算環遊世界,退休前休假等拍呢套戲。」

票房大收,預計稍後舉行祝捷會,不過另一主角郭富城正埋首準備紅館個唱,家輝笑言:「不如趁城城Encore位,我哋一齊上台慶祝都好喎!」問家輝會否有分紅?他爆老闆可能請所有人去日本旅行。導演就直言已構思開拍第三集,問到下集是否再有強勁新成員加入?家輝續說:「香港演員仲未出齊,四大天王都未齊,說不定搵劉德華加入呢!(華仔首集已有份客串)」

撰文:Pauline

攝影:林良明

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏