【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

再婚無請飲即傳不和 何嘉莉Yumiko咀嘴闢謠

發佈時間: 2016/07/18

何嘉莉去年底與機師男友Gerald結婚,再披嫁衣的她繼續做幸福少奶奶,不過她卻沒有邀請當年同是英皇小花的鄭希怡(Yumiko)出席婚禮,外間遂傳出兩人不和之說,昨日她們應邀出席銅鑼灣SOGO的護膚品牌活動,她們更即場扮接吻魚擊破謠言。

昨日,向何嘉莉及Yumiko二人求證不和傳言,兩人聞言後先互望對方再愕然,Yumiko即時扮作黑面謂:「我已經扮咗Nice好耐。」何嘉莉則表示:「唔使解釋,我哋傾咗,好難(同你哋)講。」Yumiko乘勢叫嘉莉帶個仔與她個女「梁浸浸」相睇,又強調嬲嘉莉是假,真的無事發生。記者要求二人攬攬泯恩仇時,何嘉莉笑言:「我哋冇恩仇,何來泯呢?」之後兩人更主動咀嘴兩次示好,被取笑她們「SheShe」時,Yumiko即笑言:「咁即係我哋兩個結婚同生仔係假啦,所以我唔去佢嘅婚禮,你明點解啦,我喺英皇年代已經暗戀佢。」

問到Yumiko何不帶女兒梁浸浸出席活動?她坦言女兒十分好動,一個人帶她出街一定湊不來。「出來之前化粧時,佢玩我啲化粧品,用支唇膏周圍搽,不過唔係搽嘴,係搽手搽面。我媽咪話佢比我細個活躍三、四倍。」Yumiko苦笑謂女兒並非患過度活躍症,只是出街有老公幫手湊會較好。

囝囝外遊發高燒

另外,何嘉莉的囝囝已四歲,暑假前已帶他去新加坡旅行,但剛抵達目的地不久,囝囝便發高燒達40度,已即時送他到當地醫院診治,結果要一星期才開始退燒,可幸並沒有患上嚴重流感。

採訪:Pauline

攝影:林良明

編輯:林梓添

設計:梁政敏