【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

林海峰 紅館感言整喊彭羚

發佈時間: 2016/07/15

林海峰(Jan)棟篤笑《是但噏廣東話》前晚在紅館舉行尾場,向來比較含蓄的他,在謝幕時公開多謝已經離任商台的俞琤,還有摯親的老婆彭羚,搞到在台下睇騷的她亦感動到眼濕濕。

阿Jan去到最尾謝幕時,希望借觀眾的掌聲去多謝幾個人,其中一個是一直視為伯樂的俞琤,之後再多謝爸爸媽媽及填詞人林若寧,至於一向鮮有公開談感情事的他,也趁着未知能否再有機會開騷的這一晚多謝老婆彭羚。

感激阿葛一口答應演出

雖然阿Jan沒有提到老婆彭羚的名字,只是說:「其實好多人都會喺演唱會做呢啲嘢,我會覺得好『娘』,但係今日都要做。自己已經去到中年,好少表達呢啲嘢,好記得當時第一眼喺TVB化粧間見到呢個人就覺得『呢個人就係喇』,我覺得自己嘅決定冇錯,因為有佢先有我。」此時現場的射燈照向彭羚,她已眼泛淚光,更雙手掩面,阿Jan就笑謂:「唔知返到屋企佢會唔會話我,做乜唔提佢個名……其實佢唔係啲咁嘅人。」台上的阿Jan見記者不停向住老婆閃燈,立刻懇請大家不要再影,可見他對老婆相當保護。

完騷後,Jan在後台接受訪問,講到他在個騷談到香港民生話題會否感觸?他就說:「寫劇本時都係想大家笑下,我啲笑話其實都係淚水堆積出嚟,個騷入面有講到父母揸車時,要不斷播兒歌俾啲小朋友聽,呢啲都係朋友講畀我聽,我覺得好恐怖,而我自己就連續聽咗六年囉!」阿Jan又稱阿女都有來支持,但澄清頭場有報道指影到細女,其實是大女的同學,笑言自己有時都會認錯。

講到老婆喊,平時好少冧老婆?他笑謂:「唔係,有時都會做嘅,不過唔會喺幾萬人面前到做嘢,其實啲掌聲佢(太太)都有份嘅。」Jan重申個騷不單止屬於他一個人,除了家人、朋友、工作人員,還要多謝葛民輝:「當日打畀佢,佢都冇問日期就應承做呢個騷,原來撞正佢阿仔畢業禮。」

撰文:Pauline

編輯:林梓添

設計:梁政敏