【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

下周赴京鋪路賺人仔 子珊恨拍真人騷

發佈時間: 2016/07/15

徐子珊早前簽約邵氏與王祖藍合作的經理人公司,稍後便正式赴北京為打入內地市場鋪路,眼見老闆王祖藍參加真人騷賺到豬籠入水,子珊亦想分一杯羹。

子珊昨日與張慧儀及錢國偉到香港遊艇會出席保護海鳥音樂劇小說《崗瓦納之約》捐賺儀式,子珊坦言今次現身支持,全因撑作家好友能實踐自己夢想。已簽約王祖藍公司的她,下星期便會到北京拍攝宣傳照及訪問,稍後亦主力在內地發展,她說:「其實邊到都有機會發展,但內地機會會多咗,因為祖藍喺內地的聯繫會多啲,佢哋會幫我開拓呢個市場。」

早前有傳祖藍穩袋四百萬人民幣(約500萬港元)拍攝內地真人騷《奔跑吧兄弟》,問子珊可有興趣參加真人騷?她表示:「冇乜所謂,未玩過咪玩吓,有粉絲話好辛苦,叫我唔好去,但我諗公司會幫我揀,知我唔係非常捱得。」

慧儀湊仔當減肥

至於同場穿連身裙的張慧儀,身材十分惹火,但她強調沒有刻意減肥,她說:「秘訣係朝早六點起身湊仔煮早餐再送返學,之後再接仔放學返屋企煮飯,慢慢就會瘦。」慧儀下月會到內地拍劇,適逢囝囝放暑假,所以會帶他同行,她說:「呢個係最好身教,能夠耳濡目染。」

撰文:倪小珊

編輯:林梓添

設計:Stephen