【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

星級暑期工

發佈時間: 2016/07/15

等到頸都長的暑假終於嚟喇!不少同學仔選擇吃喝玩樂,實行玩足兩個月;亦有人選擇搵暑期工,儲社會經驗之餘,又可賺錢買心頭好。一眾藝人亦曾有些過癮暑期工體驗,與大家分享難忘趣事。

周家怡 為黎明伴舞

十幾歲時,我覺得郭富城好型,加上好鍾意跳舞,所以去參加比賽做Dancer,跟星級排舞師High King學跳舞。不過我入行之後就冇見過偶像城城,反而幫黎明當年嘅新歌《DNA出錯》伴舞!當時我都有份出騷做演唱會,除咗Leon之外,仲有李克勤等等。每次開騷前,我哋一班Dancers都會偷偷睇下山頂有冇爆滿,感覺好得意,亦因為咁愛上咗表演。

王宗堯 做靚仔Sales

我喺外國讀書,但每年暑假都返香港搵工,多數都係寫字樓工,試過做會計、網頁設計、精算等等,但覺得最好玩都係做時裝店Sales,日日摺下牛仔褲,賣下衫咁,發現自己都係鍾意同人有互動嘅工作。

吳業坤 大隻清潔工

中五嗰陣,做過學校外判嘅清潔工人,要搬課室枱櫈、地板打蠟、掃地等等,所以減肥減得好勁,仲大隻咗。不過當時冇最低工資,每日得百零蚊收入,好彩包午餐,所以每日都好期待個飯盒,賺到錢就去買結他。

許廷鏗 牙醫好助手

中學放暑假,我喺Uncle間牙科診所做助手,但當時未有牙醫牌,所以唔能夠落手落腳幫手,都係喺側邊觀摩為主。起初以為牙醫呢行好污糟同厭惡,但原來好乾淨企理,又認識咗好多物料同儀器,雖然曾經整爛儀器,但好彩唔使賠,亦間接影響我大學選科時揀咗牙醫。

衛蘭 為食女廚神

我做過網吧廚師,都係炸下薯條、煮下公仔麵咁,但我成日忍唔到口偷食!做網吧仲要解答客人嘅上網問題,收入唔多,但非常之忙。另外,我曾經做婚禮歌手,試過有新娘聽完我唱歌太感動,仲要求我Encore!

撰文:李潔盈

編輯:林梓添

設計:梁政敏