【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

Chilam澄清 靚靚冇勇氣半裸浸浴

發佈時間: 2016/07/14

張智霖(Chilam)早前與太太袁詠儀(靚靚)和囝囝魔童坐郵輪去意大利享受假期後,隨即返港工作,不過,今個禮拜忙於新碟宣傳,稍後又一家三口啟程前往馬爾代夫享受陽光與海灘。

Chilam昨日到商台接受訪問宣傳新碟,不過他透露忙完今個禮拜,就會與太太及囝囝飛去馬爾代夫度假。談到首次到訪意大利,他仍是回味無窮,行程中更初嘗火山浴滋味。

之前有網民指靚靚半裸浸浴,Chilam則代為澄清:「佢無咁有勇氣,嗰度都有好多人,不過十幾年前我哋喺澳洲就試過到無上裝沙灘,佢都即席揮毫半裸,仲行得好自然,我開頭都有監視現場,好快就覺得無乜特別。」

問到倘若將來有機會到天體沙灘,他又會否夠膽在沙灘上坦蕩蕩曬日光浴?Chilam直言一定有勇氣去全裸,並非對自己的身形有信心,只是應該入鄉隨俗。

肥足20磅腿變粗

而Chilam在九月將會到佛山舉行巡迴演唱會,他苦笑謂:「每次都話最後一場,最後仲係欲罷不能,次次主辦單位都想我再做,其實巡迴真係唔做得太長,因為好難成日保持咁Fit狀態。」他又說現時比之前開騷已肥了20磅,着上機師褲慘變成臘腸褲,他笑言:「我都估唔到對腳粗咗咁多。」

撰文:Pauline

編輯:林梓添

設計:nc