【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

安仔儲舊物 叫Sammi慎入

發佈時間: 2016/07/13

許志安與黎明一張80年代舊照掀起熱話,對於安仔陳年樣貌被笑指似發育不全,他全不介意,還大方承認最愛儲舊物件。安仔自爆家中一個紙箱裝滿私人珍藏,就連老婆鄭秀文(Sammi)都禁止打開。

雷頌德(Mark)主持港台電視節目《好好過生活》,昨日邀請好友許志安錄影新一集。兩人都異口同聲表示,節目內不會互爆對方秘密,但他們都怕結識那些不懂念舊的朋友。安仔解釋:「做人唔好掛住向前望,有時候都要回望過去,緬懷許多開心嘅事。」

安仔帶了小學用過的筆盒上節目,內裏收藏着許多「秘密」,例如他入行十年舉行的首個個唱門票。他更自爆家中有個紙箱:「我用膠紙封咗個盒,上面寫着『慎入』,任何人都唔可以打開。(包括Sammi?)係,我都盡量唔會打開嚟睇,事關入面嘅嘢,開心同唔開心都有。」

努力減走豬腩肉

此外,安仔近日跑步時被人拍下豬腩肉照片,昨日見他又消瘦了,身旁的Mark打趣表示:「佢係海鮮嘅身形(指身形如海鮮價浮動)!」安仔承認自己肥,並謂:「稍後要做巡迴演唱會,都係時候keep fit。」

採訪:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:威