【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

紅館騷賣飛逾九成 坤哥預告着少啲布

發佈時間: 2016/07/13

吳業坤(坤哥)昨日為下月處男紅館騷舉行記者會。席上,他宣布已邀得王祖藍及張智霖做嘉賓。忙於拍劇及練歌綵排的坤哥,坦言沒時間練大隻,「惟有練體力,或者騷下內在美!」

坤哥個唱門票雖然昨日才正式公開發售,不過大會已宣布首日已賣出98%,有指主辦方扣起八成門票作內部認購,只餘小量門票作公開發售。坤哥回應說:「門票由公司安排,我都唔清楚,不過收到好多朋友信息話要訂飛,希望盡量滿足大家,但唔會加場。」

唔搵Aka做嘉賓

由於今次個唱開四面台,坤哥預告會跳舞。「我會郁下,好緊張,希望舞步加入我嘅元素。」提到前緋聞女友Aka(趙慧珊)所屬的Super Girls自薦做嘉賓伴舞,坤哥聞言即尷尬標汗:「唔好啦,我跳得咁差,唔好拉低人。」歌衫方面,坤哥笑言已吸取穿窄褲現形教訓,「再着窄啲?唔好,我驚大家掛住望,唔聽我唱歌,可能着少啲布啦。」屆時會否半裸曬肌?他笑說:「睇觀眾反應,如果全場叫我除衫,睇下到時有冇打底。」

採訪:李潔盈

攝影:Lego

編輯:林梓添

設計:Simon