【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

溫哥華黎明首現身 港男王瑋彤認有「親信」支持

發佈時間: 2016/07/12

《2016香港先生選舉》先後進行兩輪面試,一班出綫港男昨日齊集電視城,王浩信胞弟王瑋彤及大隻消防員梁裕恆(Flow)順利入圍,但羅天宇的同母異父弟弟胡㻗已被叮出局。相反,有三人是首次露面,包括溫哥華「黎明」Kent。

13位候選港男昨午在康城站上車入將軍澳電視城,王浩信弟弟王瑋彤(Tony)日前入院做腎石手術,昨日見他精神不錯,Tony說已康復得七七八八。王浩信曾表示由細到大對弟弟都管教很嚴,對他參選只寄語不要令觀眾失望。Tony回應:「佢唔係唔支持我,佢都有不停叫我要做好啲,一定要健身,練番大隻啲。」對於屋企背景曝光,在TVB有「親信」哥哥王浩信睇住,問他會否擔心遭其他港男排斥?Tony笑謂:「大家都係friend嚟。」

另一位人氣候選港男,大隻消防員Flow Leung(梁裕恆)亦順利跟大家再見面。早前莊思敏表示有留意他,還高調指有朋友都認識Flow,更有Flow的聯絡電話。提起此事,他大笑兩聲然後說:「我惟有笑囉。(有冇接過莊思敏電話?)當然冇啦,大家都係講下笑啫,本身都唔識佢。」他重申跟莊思敏的關係僅限於朋友的朋友而已。不過,有報道稱他的專長是蒲吧識女仔,他亦一一否認,聲稱自己不飲酒。至於有Wolf這個花名,他立刻解釋:「我個英文名調番轉就係狼(Wolf)啦。」

消防員Flow唔識莊思敏

此外,來自溫哥華的簡少傑(Kent)昨日首次面試,由叔叔陪同到場,他透露在溫哥華讀大學,問到參選後是否有興趣入行?Kent表示還有半年才畢業,選完港男一定會返加拿大完成學業再作打算。

撰文:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:威