【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

小鳳姐召喚城城發哥做個唱嘉賓

發佈時間: 2016/07/12

小鳳姐前晚在沙田為本月28日舉行八場紅館演唱會綵排,除了膾炙人口的《喜氣洋洋》外,個唱將會獻唱周潤發的《飛砂風中轉》及郭富城的《唱這歌》,她透露今次演唱會揀了七、八首其他歌手的作品,她又說唱《唱這歌》時會做出阿城的拍心口招牌動作,笑言對歌手們舞台上的演出細節十分留意。她又說:「我梗係想邀請到發哥同城城做嘉賓,不過唔知點聯絡佢哋。」至於其他嘉賓名單已落實,不過暫時要保守秘密。

刻下小鳳姐已不停練歌當練氣,飲食習慣回復正常當節食收身,減磅幾多就順其自然,她透露每次試衫都要改窄,應該瘦了。問到會否有性感歌衫?她笑謂:「我唔得!一啲都唔性感,我入得屋唔使擔心,反而歡迎觀眾性感,着到啱啱夠遮就可以。」

尋回波波裙小朋友

早前呼籲曾於1987年演唱會中從波波裙中跑出來的小朋友聯絡大會,在短短時間內已逐一聯絡上,不過有部分不在香港,可能未必出席,她坦言:「我想同佢哋有互動,因為好值得紀念,中間隔咗咁多年時間無聯絡。(要佢哋再捐裙底?)都唔會啦!超過八歲都唔捐得。」

小鳳姐的棟篤笑本色相當了得,在今次演唱會上又會講甚麼引觀眾發笑?她表示並沒有刻意想話題,都是在台上見到甚麼就會勾起畫面去講,她說:「有時都唔可以太盡,唔知人哋玩唔玩得。」

攝影:Lego