【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

寫錯One「Peace」罰抄千次 連詩雅認有語言障礙

發佈時間: 2016/07/11

連詩雅(Shiga)2013年悼念美國男星保羅獲加,把Rest In Peace串錯成「Piece」,成為網民笑柄。估不到她近日又再「舊病復發」,將動畫One Piece卻寫成「Peace」。Shiga自嘲有語言障礙,又爆平時寫短訊都會出錯。

連詩雅自知失禮,已經「找數」罰抄1000次以示懲戒。昨晨她到中環參加《One Piece Run長跑比賽》,她解釋是一時手快寫錯字,又說:「陣間都會出Post,但會Check幾次,搵助手Check多幾次。之前我罰抄一千次,開埋Facebook Live,都有人問係咪搵人幫手?大家睇清楚,係我一個人嘅字迹,我都懷疑自己有溝通和表達能力障礙。」

寫信息給男友時都會寫錯?她坦承平時發短訊給朋友、同事都會錯,有時因為在手機寫幾個字母,系統跟着自動彈出一些字,spelling check搞到變成粗口。早前黃翠如聲稱見到別人寫粗口都好驚,Shiga即反問:「真係㗎?我拍戲有時都需要講(粗口)。」

阿葛唔啱劇烈運動

同場的葛民輝前晚擔任《林海峰是但噏廣東話》表演嘉賓,他在昨晨比賽中只負責起步鳴槍。問他為何不參賽?他搬出一堆理論解釋:「我好少做運動,之前聽過教練話,平時冇運動,唔好揀咁劇烈,否則好易骨膜炎,應該去健身室跑,如果跑馬路落腳唔好會傷到膝頭。」

撰文:Pauline

攝影:林良明

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏