不能說私己

發佈時間: 2016/07/08

「老婆,朋友話我搵得多,至可以退休。」

「老公,同佢講你使得少,至可以退休。」

老竇老母節儉成家,道理簡單,大部分人執迷不悟一嚿飯,我十歲就已經明白。問題係,使得少,都要使,斗零都要啩,問題咁就真係大喇。點解?

喺好多人眼中,我表面算係事業有成,內裏其實「一窮二白」。由結婚嗰日開始,深明家庭幸福法門,反對財政獨立,收入一分一毫,通通存入夫婦聯名戶口,老婆大人個個月攞剩零頭,夠我過「富裕」生活,隨時可以喺街邊篤串魚蛋。

三十年來,家用卡數食飯埋單,儲蓄投資置業,大人一腳踢,幾辛苦呀,我闊佬懶理,逍遙快活,習慣成自然,享受「無產階級」銜頭,就算有一日,人又老,乜乜又走佬,都符合申請綜援公屋資格,肯定天無絕人之路。

「退休」翻天覆地,無斗零收入,伸手板問大人度水,好似唔係咁好,大人叫我放心,遲啲畀X萬我傍身。為求穩陣,舊年底鼓起勇氣,靜雞雞,個個月攞走一萬幾千蚊,男人模仿女人,收收埋埋不能說的私己,偷雞摸狗原來有啲快感。爽!

神不知鬼不覺,諗住萬無一失,點知上星期,大人一邊睇韓劇,一邊輕描淡寫:

「收到綜合銀行月結單。」「哦。」

「私人儲蓄戶口有啲錢喎?」「……」

「好學唔學,學人收埋私己錢?」「……」

「你賺緊外快,唔使X萬傍身啦。」「……」

夫妻可唔可以緣定今生,最緊要老公誠實,若要大人不知,除非己莫為。𠵱家私己錢又無,大嚿錢又攞唔到,「退休」漫漫長路,我應該點做?

(本欄逢周五刊登)

撰文: 莊偉忠 崇尚反璞歸真的營商信念,以人為本的CEO
欄名: 有種CEO叫做莊