【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

自爆曾患產後抑鬱 靚靚與張智霖日日吵大鑊

發佈時間: 2016/07/08

袁詠儀(靚靚)跟老公張智霖(Chilam)是圈中的模範夫妻,兩人早前參加了內地真人騷《一路上有你》大曬恩愛,但她日前在好姊妹伍詠薇主持的節目中,卻自爆當年誕下兒子張慕童(魔童)後曾患產後抑鬱,導致她跟Chilam的婚姻一度出現危機。

靚靚在《伍姑娘真識食》的訪問入面盡訴心中情,於01年跟Chilam結婚的她,至06年才誕下兒子魔童,她和Chilam都對兒子寵愛有加,不過靚靚透露誕下魔童後不久,曾患上產後抑鬱,她表示:「當時對好小事都好敏感,咩都睇唔順眼,成日同Chilam大吵大鬧。記得有一次佢嬲到砰門走咗去,我先發覺佢真係忍得好辛苦,感到婚姻出現危機,於是我決定唔再逃避,正視自己嘅問題。」靚靚特別感激Chilam多年的照顧和體諒,更笑言現在的生活屬滿分,已無欲無求。

與伍姑娘一拍即合

講完婚姻,靚靚和伍姑娘就大談姊妹情,港姐出身的靚靚坦言,當年曾看不起亞姐出身的伍姑娘,但最後因合作拍電影,竟令二人成為一世好友,靚靚說:「當年拍《姊妹情深》,阿旦(鄭丹瑞)同我講伍詠薇會飾演我的姊妹,我心諗:『吓?佢亞視㗎喎,同我一齊拍?』誰不知一拍即合,好似鬼上身咁,從此愛上伍姑娘,甩唔到身。」靚靚更坦言最愛伍姑娘夠直率及無機心:「雖然佢好無禮貌,成日叫我食屎,但我寧願佢直腸直肚,好過啲人背後插你一刀。」之後靚靚又大爆伍姑娘缺點:「佢最鍾意將食物的骨頭放喺人哋隻碟上,好噁心!不過每次我嬲完都會細心諗:如果你認定呢個朋友,就要包容佢嘅優點同缺點,咁先可以做一世朋友。」

撰文:倪小珊

編輯:林梓添

設計:nc