【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

翠如送衫男友冇件啱

發佈時間: 2016/07/07

向來慳家見稱的黃翠如,昨日聯同朱千雪、馮允謙穿上環保物料製成的衣服行騷,翠如BB自爆屋企五姊妹經常一件衫五個人穿,加上最細的妹妹懂得縫衣,一年慳回不少置裝費。

黃翠如穿上一襲由香港設計學院學生以回收膠樽及物料製成的裙,為免弄破物料,結果她全程都不敢坐,翠如笑言:「花都係由膠樽物料製成,試過邊行邊跌晒落地。」記者提議她將來結婚可交由妹妹設計婚紗,她認為是好主意,最重要是由摯親設計,特別sweet。

平日會否買衫給男友蕭正楠?翠如即扁扁嘴謂:「試過旅行期間,我哋玩遊戲,以最低價錢為對方揀衫,結果大家揀嘅都唔合對方心意,最後要自己重新買過。」朱千雪剛完成碩士課程,翠如亦有計劃修讀哲學,要是真的重返校園,男友豈不是又繼續等,問翠如會否考慮先訂婚?她表示:「呢一刻未諗到咁長遠,女仔唔好主動講,太傻喇!佢(Edwin)嘅工作都排到明年。(學其他藝人奉子成婚?)好遠喎!呢個方向,我希望有計劃去做,要step by step。」

千雪復出

早前停工九個月的朱千雪,近日正式復工,她笑言:「都要賺番學費㗎。」但拍劇仍有待公司安排。談到身上的拖尾裙,她說首次穿上環保物料服飾,穿着時不算困難,反而擔心行路時裙尾被踩爛,所以要好小心。

採訪:Pauline

攝影:林良明

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏