張智霖的寵物故事

發佈時間: 2016/07/06

張智霖的寵物故事

在張智霖(Chilam)成長中,狗佔了很重要位置。從八歲、人生中第一隻寵物金毛尋回犬開始與寵物結緣。其後,更養過貓、雀、龜及魚。生活不離動物,工作上也一樣。最近,他為剛上映的卡通電影《Pet Pet當家》聲演主角阿麥,就是一隻小狗。

Chilam養過很多種動物,但坦言最愛還是貓與狗,因為在牠們身上深切體會到:人性。尤其是狗。「在澳洲留學時養咗兩隻Boxer,後來要返香港,所以就同佢哋講我要走喇。到我走時,佢哋真係會知,伏喺門口好耐,望住你執行李,到拖行李篋時又會捉住你,令我覺得:『點解你會知道我走?』動物,真係好似屋企人一樣。」

訓練魔童的愛心

分離,不止一次。曾因工作太忙,將家裏的貓送給能照顧的朋友,那種難過,至今仍然記得。「送佢哋走時就好似送咗個仔女畀人,好傷心好難過。」但最難過的一次,就是「阿權」走了。「試過買咗隻Golden Retriever(阿權),好得意,但養咗幾日後,佢突然好唔舒服,立即去睇獸醫,過多一日半日就死咗,當時仲係Call機年代,就喺Call機度留:『阿權已死』,好崩潰,呢啲都係一啲好唔開心的經歷。(被嚇怕?)會,養之前會諗清楚自己有冇時間,呢個最緊要。」

對待寵物,需要有責任感及無限愛心,所以在囝囝魔童七歲時,Chilam就帶了狗狗阿金回家,是陪伴、也是訓練。「佢同動物相處後就會知道,呢個世界唔只得你一個物種,所以對待所有生物都要公平同有愛心。」魔童要養寵物,Chilam通常來者不拒,但也要過埋太太袁詠儀(靚靚)嗰關。「老婆就因為貓會令到我哋鼻敏感而拒絕,而家都會睇下有咩辦法養,又怕而家住的地方有騎樓會有危險,所以要睇情況。」除了貓,有種動物,靚靚不能接受。「我老婆好驚雀,(如果魔童想養鸚鵡?)呢樣一定唔得!我諗除咗狗,最大機會都係養缸魚,哈哈!」

(轉載自《U Magazine》)

整理:林梓添

設計:Alex

欄名: 人物專題