【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

挑戰《跨界歌王》捱批 杏兒投入唱無理囧樣

發佈時間: 2016/07/05

胡杏兒早前參加北京衛視的歌唱比賽節目《跨界歌王》大騷歌藝,首次出場演唱《Someone Like You》順利過關,在最新一集中挑選高難度歌曲《愛如潮水》,高音部分立即出事,更唱至面容扭曲,令網民立刻聯想到其招牌「囧」樣再現。杏兒昨日出席活動時揚言,在參加完下一輪賽事後不會再唱歌。

杏兒剛與老公Philip去完蘇梅島旅行返港,昨日被問到她在《跨界歌王》中的演出遭受批評,她坦承表現失準:「今次係發揮得唔好,自己好緊張,有少少怯場。」不過她強調並未出局,只是不能升級,仍要繼續唱;她解釋今次是跨界形式參賽,否則都不敢出賽,對於外間劣評如潮,她坦承揀錯歌,加上面對評判較緊張。問她為何不挑選容易駕馭的廣東歌?杏兒表示大會對揀歌比較嚴謹,她揀了幾首歌給大會挑選,最後他們揀了這首多人熟悉又有難度的歌給杏兒唱。

提到她演繹歌曲時令人聯想到其招牌囧樣,杏兒無奈表示,「都唔係第一次,我都唔知自己咁投入去唱,好難顧住靚唔靚,我會盡量改善。」問到會否後悔參賽?她表示不會,反正甚麼都去試。今次參賽會否打沉了她唱歌的信心?杏兒即表示:「我唱歌唔係咁叻,我經常怯場,以前出碟,唱Live都好緊張,(獻醜不如藏拙?)參加完比賽就唔會再唱,都冇乜機會再唱歌。(即係決定封咪?)又唔使封咪咁嚴重,我又唔會再出碟。」

Kary停工唔出碟

同樣是放完大假的吳雨霏(Kary),休假期間盛傳懷孕,但見她出席活動時身形依然纖瘦,她重申並沒有懷孕,她說:「停工只係今年唔出碟,入行14年好想休息下,亦好感激公司體諒。(休假期間會否計劃造人?)順其自然啦,目前仍享受二人世界。」

採訪:Pauline

攝影:林良明

編輯:林梓添

設計:梁政敏