【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

孫慧雪出寫真預告有驚喜

發佈時間: 2016/07/05

無綫劇集《純熟意外》前晚大結局飯聚,雖然男主角吳啟華身在內地拍劇無法出席,但其他演員包括蔡思貝,還有憑該劇成功上位的孫慧雪(阿雪)等都有現身撑場。

早前宣布今年推出寫真集的阿雪,談到其他對手來勢「胸」洶,33C身材的阿雪似乎較輸蝕,她就說:「打算出寫真時冇諗過有咩對手,自己開心就得,而且鍾意我嘅人係唔會睇我係咩Cup。」不過她強調寫真只是純影集,雖比較以前性感些,相信會為大家帶來驚喜。會否怕對手太強而影響銷情,她笑謂:「無諗過,我都幾廿歲人,年齡又輸,Cup數又輸!(叫朋友買多幾本支持你?)我有同佢哋講驚賣唔出,叫佢哋買多幾本。」

另外,蔡思貝談到日前在無綫高層樂易玲生日派對中,與師傅黃秋生碰面,有指她全晚黐實師傅,她否認此說。「我黐實張曦雯同楊秀惠至真,陳瀅就話自己好鍾意秋生哥,又話介紹畀佢識會開心,秋生哥話識佢,搞到陳瀅心花怒放!」

攝影:林良明