【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

傳小方成功箍煲 Stephy稱莫名奇妙

發佈時間: 2016/06/30

鄧麗欣(Stephy)與小方雖已分手,但兩人的名字繼續拉扯在一起,最近有傳Stephy與暱稱小牛的台灣排球名將鄧衍敏約會,隨後卻有消息指方力申會儲錢於兩年內娶Stephy。

鄧麗欣和關智斌(Kenny)昨日到朗豪坊出席牛仔褲品牌活動,Stephy被追問小方求復合一事,她笑言:「無咁嘅事,昨(前)日收到傳媒來電問呢件事,好多資訊都錯,佢(小方)都無講過呢件事,我無問過佢,最近無聯絡。」會否是網友幻想他們復合?Stephy覺得似是多年前訪問曾講過,可能有人挖出來再編寫,令她感到莫名奇妙。

問Stephy是否不想再與小方的名字糾纏一起,寧願傳新戀情?她說:「又唔一定,係唔想件事沒完沒了。」至於與小方的關係,她直言希望再見亦是朋友。將來會否介意與小方合作?她說抱樂觀態度,工作還工作,不想將私人感情投放入去。

Kenny被碧咸迷倒

關智斌早前與萬人迷碧咸合照引起關注,他興奮表示:「佢係男神,好charming。佢行過時,我都定晒格,初時以為佢好大隻,真人身形原來好似Model咁。」問誰是他的女神?Kenny口快快說:「鍾意舒淇,有睇《北京遇上西雅圖》(湯唯嚟喎!)吓!係呀湯唯。我睇過(舒淇嘅)《非誠勿擾》,其實兩個都好鍾意。」至於本地男神,Kenny沒提到好友張敬軒,反而說是公認的男神周潤發。

採訪:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:nc