【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

Ivana爆小方遇靈異事件

發佈時間: 2016/06/24

方力申(小方)與王菀之(Ivana)前晚在銅鑼灣出席新片《綁架丁丁當》首映禮,有份演出的關寶慧在村屋拍攝時遇上靈異怪事,小方和Ivana聞言即笑指他們身上最靈異就是易肥易瘦!

方力申與王菀之在大熱天時穿上秋裝,兩人笑稱背脊已流晒汗。小方賣口乖說今次與金像女配角合作十分開心,其實兩人是首次合作,感覺卻一見如故。小方早前買飛捧場睇Ivana演出舞台劇,二人表示音樂上合作機會不大,倘若電影票房好,或考慮改編成舞台劇再合作。

談到關寶慧拍外景時遇過靈異事件,Ivana即搞笑表示:「我都親眼見到對拖鞋一大一細,會唔會係熱得滯融咗?呢件事真係解釋唔到。」方力申則笑言:「解釋到,係佢時運低,我哋時運高。」

體重大上大落

不過,小力笑談他的靈異事件,是拍攝時體重大上大落,事關開工時重了15磅,之後又輕了15磅,及後又再重15磅。他解釋因為在戲中要騷肌,為拍攝該場戲前數天已開始節食,Ivana表示:「佢專食烚嘢,日日見佢食甘筍,不過幾日之內可以見到啲肌肉由鬆變實,變咗大隻仔。你知唔知嗰幾日邊個幫你搞掂啲飯盒?因為每日都將飯盒放喺我隔籬,所以(我)咪Keep住肥胖狀態囉!」

此外,小方與鄧麗欣(Stephy)分手三個月,有指小方藉詞探望與Stephy住同屋苑的張繼聰,其實想見Stephy一面。小方強調不是真的,他直言:「我沒有去探過她。」

採訪:Pauline

攝影:林良明

編輯:陳禮恒

設計:鄧俊明